https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Isnin, 26 Disember 2016

Tahajjud Cinta

Hebatnya Allah sayang kat kita

Assalamualaikum dan salam kasih sayang


 ciktin2 nak kongsi salah satu amalan rohani yang saya amalkan sejak saya bershaklee



Jujur cakap sebelum ni tak pernah buat pun last buat masa zaman sekolah

Banyak kelebihan2 yang kita mungkin tak percaya dan kena percaya istimewanya solat 2 rakaat ini

 Ringkas dan mudah saja cara menunaikan solat ini





Antara fadhilat2 nya..masyaallah..saya sarankan cuba amalkan...yang tak disangka2 rezeki itu datang

 1 tips yg saya nak kongsi apa yang selalu saya lakukan

Masa nak tidur tu..tepuk2 bantal..niat..aku nak bangun malam nnt..nak sembahyang tahajud

Insyallah Allah permudahkan...kita terjaga tanpa set alarm pun
Cubalah


Jom tamak pahala πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺπŸ»πŸ˜ŠπŸš…πŸŽπŸš€

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015