https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Sabtu, 24 Disember 2016

Dayang Senandung Bertukar Si Cantik Manis


Semua pernah tengok drama Dayang Senandung tak...yang hitam legam tu akibat kena sumpah...Tapi kali ni ciktin2 bukan nak citer pasal dayang senandung tu...tapi nak kongsi cerita gembira sahabat2 pengguna tegar colagen powder shaklee

Dulu kulit muka kusam dan kering...tapi lepas konsisten colagen powder shaklee alhamdulillah makin pulih dan cantik kulit wajah...jom ikuti kisah Puan Sarah Baktiar bagaimana kegembiraannya setelah konsisten Colagen Powder Shaklee



Assalamualaikum semua..harini nak share sikit SUCCESS STORY SAYA🌹😊

Bertepatan jugak dengan promo collagen bulan ni, mesti ramai nak jual collagen tapi rase macam tak yakin kan...

Dalam hati, nak jual jugak... sebab collagen ni uv besaq😁jual 1set dh 444uv, juai 7set teruih naik Sv..hehe

Saya dulu jual collagen dengan rasa tak yakin tau..sebab ape? Sebab kulit saya bukanlah Cinderella pun..jauh sekali jadi cantik meletops👩🏼

Tapi, tetap nak jual💪🏻💪🏻💪🏻sebab saya nak effective Sv dengan 2500uv masa bulan Dec 2015 (bulan kedua bisnes shaklee). Dan saya sendiri dah jalankan ujikaji 8minggu collagen pd kulit eczema saya😁

Kulit yang dulu kusam..dah kurang kusam
Yang dulu kasar...dah makin halus
Yang dulunya segan nak pegang kulit sendiri, dah makn collagen, rasa nak pegang je tiap masa..

Tu testimoni saya lah..kesan setiap orang pastinya lain sebab bergantung pada keadaan kulit kita yang asal😊

So, sy memang *yakin sangat2* collagen shaklee memang power💪🏻💪🏻💪🏻

Awal awal buat iklan, saya cuba buat at least 6post sehari. Malam2 saya baca tentang collagen, saya buat broadcast (rasenya dalam 2x kot bulan tu)

Saya tonjolkan kelebihan collagen dari ikan, ade pulak yang gi komen takde ikan boleh hidup kat perairan dalam seperti yang diwar warkan...aduhai...memang malu mase tu😪

Tapi tak putus asa pun...

Saya buat je iklan...dan doa sangat sangat *bagilah effective Sv 2500uv*

Saya buat pamplet sendiri+edarkan di area pusat kecantikan. Selit selit kt wiper kereta..
Tapi offline pun macam takde orang minat nak beli..mana lagi saya nak jual ni😅😅😅

Sedih mase tu...tapi saya buat je iklan...

Nak dekat closing, Allah izinkan 4orang beli 1set collagen each!!😍😍😍

Nak menangis rase!!
Sebab diorg bukan komen kat iklan saya pun...
Diorang pm😍😍😍

Dan saya tak expect ade 2 orang kawan yang nampak macam biasa2 sahaja, rupenya *berduit* untuk beli collagen😂😂😂

Alhamdulillah, dengan doa yang saya rasa kadang2 saya pun culas juga😥usaha tak kenal erti payah untuk jual collagen, maka Allah izinkan saya berjaya effective bulan Disember 2015 dengan 5set collagen (saya beli 1 untuk diri sendiri juga💃🏻) dan uv vitamin2 lain

Masa tu bisnes sorang sorang tau😅
Memang nak menangis rase sebab siang kerja..dengan pesakit yang ramai
Malam pulak buat bisnes..

Tapi semuanya berbaloi bila dapat bonus😄

Kesimpulannya:
🌹Tak perlu tunggu perfect baru nak jual. Nak jual collagen, bukan kene tunggu jadi Cinderella. Nak jual set kurus, bukan tunggu sampai kita completely dapat BMI Ideal..Tapi sharekan sahaja kesan yang kita dah rasai😊

🌹Jangan jadikan apa apa alasan untuk tidak berusaha keras. Orang bisnes hati kene sado dan kuat💪🏻💪🏻💪🏻

🌹Doa, doa dan doa😊



Lagi testimoni2 yang berjaya






Bestkan baca kisah puan sarah...ada tak yang mengalami masalah macam ni dan perlukan bantuan

Saya akan bantu anda untuk baiki kulit wajah sehingga sihat

Hubungi saya di 
Fb Kartini Dahalan
WA 0124453078
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015