https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Khamis, 16 Mac 2023

Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik Di Malaysia




Hai berjumpa lagi ,Dalam entri sebelum ni kakak ada kongsikan tentang  SET KURUS SHAKLEE,seterusnya kakak nak cerita lebih lanjut kenapa kita kena pilih  shaklee sebagai SUPLEMEN TERBAIK untuk kita dan keluarga


kakak kongsikan   5 SEBAB KENAPA PILIH SHAKLEE

SUMBER BERASASKAN SEMULAJADI

  • Bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk adalah bebas gluten.
  • Tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, Shaklee telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.





LANDMARK STUDY

Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee.







VITAMIN PERTAMA DIDUNIA

  1. Ia adalah Multivitamin dan Multimineral yang PERTAMA dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai “Vitalize-Mineral” dan disingkatkan kepada “Vita-min” dan perkataan Vitamin adalah berasal dari Shaklee
  2. Setiap tablet mengandungi 30 Nutrisi harian lengkap  yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan, 12 Vitamin dan 7 Mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA. Ia diformulasi secara komprehesif dan sangat seimbang
  3. Vita-lea merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia
  4. Ujian klinikal membuktikan, pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
  5. Vitalea telah dipilih oleh Centre for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.






KAJIAN TELEMORE

APA ITU TELEMORE
Telomeres adalah penutup perlindungan hujung yang melindungi kromosom dalam sel. Semakin kita berumur, telomer tumbuh lebih pendek, dan telomer yang lebih panjang dikaitkan dengan kesihatan yang lebih baik.

40% LEBIH RENDAH
PENGGUNA SHAKLEE MENYEBABKAN PENURUNAN KADAR KEPENDEKAN TELEMORE SEBANYAK 40%

Kajian Telomere menunjukkan bahawa Pengguna Shaklee nyata sekali mempunyai Telomere yang lebih panjang.




Pengguna Shaklee untuk jangka panjang menyebabkan penurunan kadar kependekan telomere sebanyak 40% di kalangan umur orang dewasa dan nyata sekali mempunyai telemore yang lebih panjang pada kumpulan umur 50an, 60an, dan 70an berbanding dengan kumpulan kawalan yang sihat.

 SYARIKAT SEMULAJADI

Shaklee adalah syarikat pertama yang mengimbangi sepenuhnya pengeluaran karbon kami untuk tidak meninggalkan jejak di bumi, shaklee telah menanam lebih daripada 1 juta pokok di seluruh dunia dengan mendiang Dr Wangari Maathai, pemenang Nobel pertama yang diiktiraf untuk kerja-kerja alam sekitar.





Ibu Pejabat Korporat Shaklee di Pleasanton, California direka oleh Gensler San Francisco dan dibina menggunakan bahan binaan kekal lama. Reka bentuknya dipuji untuk pencahayaan optimum pada siang hari, orientasi tapak pintar dan penggunaan sistem pengedaran udara di bawah lantai, yang selanjutnya menyumbang kepada kecekapan tenaga dan kualiti udara dalaman.


Serba sedikit kakak kongsikan SUPLEMEN TERBAIK DI MALAYSIA untuk kita amalkan bersama-sama, yang nak tahu lebih lanjut berkaitan shaklee boleh klik sini ya NAK TAHU PASAL SHAKLEE


Sehingga kita berjumpa lagi,

#shakleebalikpulau
#shakleebayanbaru
#shakleepulaupinang

1 ulasan:

  1. Saya suka vitamin Shaklee, rasa dah beri terbaik pada tubuh :)

    BalasPadam

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015