https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Selasa, 26 Mac 2019

Sedihnya Anak Kerap Sakit

Kegembiraan Ibu Bila Anak Sihat Kembali



Assalammualaikum,
Saya syafiqah (iqah)
Umo 31 tahun
Anak  2 (twin) 3 tahun
Suri rumah
.
.
Anak saya 1st twin ada masaalah berat bdan setiap kali pergi timbang mesti kena marah dengan nurse . Nurse cakap saya tak pernah usaha nak bagi berat anak saya naik.
.
Die hanya minum air masak dan hanya makan nasi dengan telur sahaja. Dia tak makn buah ,tak makan sayur. Lagi membimbangkan die dah putus susu berbanding 2nd twin. 2nd twin masih menyusu sehingga sekarang.
.
Saya ckup risau dia mudah berjangkit kalau ada terjumpa ssiapa yang selsema,  batuk dan demam. Kalau selsema mesti semput sampai kena ambik Neb (nebulizer) 2  3 kali. Lesu tak bermaya .
.
.
Pernah terbaca dekat google pengalaman si ibu bg product shaklee untuk elak anak mudah kena penyakit selesma dan batuk. Saya terus wasap upa ada tak untuk budak tambah selera makan dan untuk budak yang mudah kena selesema dan batuk.
.
Upa terus suggest sya ambik mealshake untuk tambah selera makan dan Chewable vita-C untuk bagi imunisasi dia kuat.
.
Alhamdulillah,  dah nampak sikit sikit perubahan pada 1st twin, dia dah kerap minta makan sendiri, mesti nak mengunyah sahaja. Dari mula amal kan chewable vit c sehingga hari ini belum ada lagi batuk selsema dan ke klinik ambil neb (nebulizer) . Syukur sangat sangat. Jumpa shaklee. Sekarang kedua dua anak saya bagi chewable vit C.

Sekian effect shaklee pada anak saya.



Alhamdulillah,inilah dugaan2 bila anak2 masih kecil dan kerap sakit.Kena ulang alik ke klinik,kerap ambil cuti kecemasan,dan kurang rehat sebab berjaga malam untuk anak2


Ini semua ikhtiar untuk kesihatan yang lebih baik untuk mereka,tak salah ibu ayah melabur untuk yang tersayang


Berminat untuk cuba vitamin c dan shaklee?
WA saya di 0124453078
Shaklee pulau pinang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015