https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif




https://www.mylivechat.com/addons/images/blogger-live-chat-3.gif

Khamis, 4 Disember 2014

JATUH CINTA BERSAMA SHAKLEE

KISAH JATUH CINTA SAYA BERSAMA SHAKLEE
Assalamualaikum dan salam sejahtera
Nama saya noor kartini binti mohd dahalan
Umur 31
Anak 2
Kerjaya jururawat
Rank sekarang Sr Supervisor
Kisah jatuh cinta saya bersama shaklee - Dari RM70 ke RM7,000
*******************************************************
Saya mula2 terjebak dengan shaklee bermula selepas bersalinkan azim ada april 2011...beli set trial menyusu...susu bukan xde...byk jgk tapi badan cepat letih...alhamdulillah slps consume Shaklee wooow..jadi supermak terus...susu mencurah2...berjaya susukan azim sampai 2 thn lebih
Tapi sy x join member lagi...baru jatuh cinta je...berkat sedekah alfatihah kak eha hari2 akhirnya ogos 2012 baru terjebak dgn shaklee...lama oo baru nk terjebak....tapi rasa menyesal jgk...apasal la kak.eha ni x racun je aku awal2...tidak laju dak bonus ceq ni...hahah
Tapi syukur sangat....dari x ado...bulan pertama kedua dan ketiga saya sharing pasal shaklee hanya family yg ambik...pastu kawan2 tempat kerja...gembira sangat...ade sambutan...best rupanya buat shaklee ni...beli untuk makan sendiri pun boleh dapat bonus...uishhh sapa x nak...
Dugaan2 kecil nk berjaya byk saya tempuh...nk tembus call branch punya la susah dulu2 kan xde sistem on9...nak order by phone,fax,atau email...berat sungguh rasa...siapa yg hati x cekal mmg boleh lari...berjam2 dail no branch nk call.order....semua branch saya tekan...janji dpt tembus...azabnya rasa...tp mak shaklee saya mmg pembakar semangat....hari2 bg kata2 positif pada sy...xpenah pun sekali dia rendah2kan semangat saya...walaupun banyak gak cukai ngan mak tapi mak senyum je...."mak ok je" ...seram.ooo bila mak ckp.gitu....bila mak cakap gitu mesti ade yg aku buat x kena ni....x leh jadi ni...mesti buat mak bangga...mesti buat mak sayang...Mak kami ni kalau zass...tak de kesian dah do or die.....hangpa x ambik hgpa rugi
Salah satu push factor untuk saya berjaya dengan shaklee ni sy x nak lagi husben saya keja bawak teksi LIMO tu...kadang2 sedih orr hati.saya tgk.dia keja...keluar awal2 pagi...balik rumah pkl.12 mlm ...kadang2 melarat sampi 1,2 pagi...pastu esk pagi keluar keja balik...hati isteri ni mana x risau keja mcm tu...saya x nk En Ojek keja teruk2 dah....saya nak dia bwk teksi tu sekadar hobi je...suke2 bila nk keje...jadi pemandu peribadi saya aci kot...
Sampai kadang2 xda masa untuk anak2..
Saya akui..gaji misi mcm sy mmg x penah ckp...byk potongan dlm payslip..9 thn keja misi...gaji rm 2k ...ermmmm(sedih la.jugak)...tp selepas terjebak dgn shaklee...Ya Allah..memang terasa manisnya...macm mak eha kata..sampai lupa bila gaji gomen.....bersyukur sbb ditemukan dengan mak yg hebat..serta anak cucu shaklee yg juga hebat dan SUPERSTAR

Mcm pepatah yg sinonim dengan shaklee
From Zero To Hero
From rm 74.00 (BONUS PERTAMA)...alhamdulillah sekarang RM 7900.00
Masih ada beberapa anak tangga lagi untuk saya daki...Walau diejek,dicemuh,direjek, saya tetap bersama shaklee....adat org la x boleh tgk org senang...tapi sy tanamkan niat untuk buktikan pada mereka2 ni saya HEBAT dan saya boleh buat
Jika saya boleh buat..bermakna anda juga boleh buat....kita punya hari yang sama...jam yang sama....tidak ada lebih dan kurang....jangan jadikan ianya alasan untuk anda
Saya doakan semua yang ingin berjaya pasti boleh..asalkan niat dan diri kita yakin kita BOLEH..
Jom join keluarga shaklee saya

Salam sayang
Misi Tinie



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to SIHAT BERSAMA TINIE
Designed by UMIESUEstudio 2015